IDITE NA SADRŽAJ
EKOLOŠKA UČINKOVITOST

EKOLOŠKI UČINKOVITE TEHNOLOGIJE

ISTRAŽIVANJE I INOVACIJE

Zahvaljujući našim ekološki učinkovitim tehnologijama, naš pristup održivom razvoju ima za cilj smanjenje emisije stakleničkih plinova, zaštitu prirodnih resursa i razvoj novih načina mobilnosti koji poštuju okoliš.

E-TENSE TEHNOLOGIJA

DS Automobiles elektrifikacija

Dizajniran za svijet sutrašnjice, E-TENSE utjelovljuje vrhunski užitak u vožnji, maksimalnu učinkovitost kroz regeneraciju energije i nesmetanu mobilnost bez obzira na buduće propise. Svjetska referenca u elektrici, tehnologija E-TENSE prisutna je na svakom od novih električnih modela DS Automobiles. Utjelovljuje našu želju da od 2024. postanemo 100% električni brend.

Tehnologija inspirirana Formulom E

Potpomognuti našom predanošću i našom titulom dvostrukog prvaka u Formuli E, u naše električne i plug-in hibridne modele ugradili smo tehnologije iz motosporta kao što je obnova energije tijekom kočenja. Nastali iz performansi, naši modeli vam otvaraju nove horizonte, sa stilom.

E-TENSE VOZILA

PURETECH BENZINSKI MOTORI

Kompaktniji, lakši, snažniji

Benzinski motori PureTech omogućuju vam da kontrolirate potrošnju dok povećavate performanse vašeg DS vozila.

Naši inženjeri uspjeli su postići značajno smanjenje potrošnje goriva smanjenjem veličine i težine naših motora te integracijom inovativnih materijala.

Čišći motori

Smanjenjem veličine i težine naših motora, te ugradnjom inovativnih materijala s niskim trenjem, naši su inženjeri postigli značajno smanjenje potrošnje goriva, a time i emisije CO₂ po vozilu.
Filtar čestica najnovije generacije

Svi benzinski motori PureTech opremljeni su najnovijom generacijom GPF (filtar čestica benzina) filtra čestica koji može učinkovito tretirati emisije čestica iz benzinskih motora s izravnim ubrizgavanjem.

Aktivirana automatski kada se vaše vozilo pokrene, GPF tehnologija je više od 75% učinkovita na česticama po broju.

 
Motori PureTech s 3 i 4 cilindra
Kompaktniji i lakši, naši 3-cilindrični motori nude smanjenje potrošnje goriva od 1,5 litara na 100 km i emisiju CO₂ do 25% u usporedbi s 4-cilindričnim motorom iste snage, uz zadržavanje visoke razine akustične udobnosti i optimalno zadovoljstvo u vožnji. Kombinirajući snagu i optimalnu učinkovitost, naši 4-cilindrični benzinski motori PureTech 180 i PureTech 225 uključuju novu generaciju turbopunjača visokih performansi. 
STOP & START
Održivo kontrolirajte potrošnju goriva i značajno smanjite emisije CO₂ zahvaljujući tehnologiji Stop & Start, također poznatoj kao uređaj za automatsko zaustavljanje i ponovno pokretanje. Ova funkcija automatski stavlja vaš motor u stanje pripravnosti kada se vaše vozilo privremeno zaustavi. U prosjeku ćete smanjiti potrošnju goriva u gustom gradskom prometu za -15%, u usporedbi s konvencionalnim vozilom. 

BLUEHDI MOTORI

Kombinacija učinkovitosti i užitka u vožnji

Tehnologija BlueHDi označava našu ponudu dizelskih motora koji nude sustav kontrole zagađenja najnovije generacije.

Naši 4-cilindrični dizelski motori BlueHDi dostupni su u dvije različite snage: 130 S&S i 180 S&S.

Najnovija generacija sustava kontrole onečišćenja

Ovaj je sustav ugrađen u sve naše dizelske motore BlueHDi kako bi se eliminirali zagađivači iz dizelskog izgaranja: neizgoreni ugljikovodici (HC), ugljikov monoksid (CO), dušikovi oksidi (NOx) i fine čestice.
Čišćenje u 3 koraka
KORAK 1
Oksidacijski katalizator pretvara neizgorene ugljikovodike (HC) i ugljikov monoksid (CO) u vodu (H2O) i ugljikov dioksid (CO₂).
KORAK 2
SCR (selektivna katalitička redukcija) katalizator uklanja 90% dušikovih oksida (NOx) pretvarajući ih u vodu i dušik zahvaljujući dodatku AdBlue®.
KORAK 3
Filter čestica (FAP) uklanja do 99,9% finih čestica po broju.
UČINKOVITA RJEŠENJA
AdBlue®
AdBlue®, mješavina vode i uree, neotrovna i ekološki prihvatljiva, pretvara 85% zagađujućih dušikovih oksida u vodenu paru i bezopasni dušik. Za dopunjavanje AdBlue® spremnika, koji se nalazi u prtljažniku ili pokraj poklopca spremnika za gorivo, postupak je identičan onom za dolijevanje goriva.  
STOP & START
Održivo kontrolirajte potrošnju goriva i značajno smanjite emisije CO₂ zahvaljujući tehnologiji Stop & Start. Ova funkcija automatski stavlja vaš motor u stanje pripravnosti kada se vaše vozilo privremeno zaustavi. U prosjeku ćete smanjiti potrošnju goriva u gustom gradskom prometu za -15%, u usporedbi s konvencionalnim vozilom. 

WLTP POSTUPAK

Realnija potrošnja

WLTP (Worldwide Harmonized Light vehicles Test Procedure) je protokol za odobrenje vozila unutar Europske unije koji specificira novi ciklus ispitivanja i novi postupak za mjerenje potrošnje goriva, emisija CO2 i reguliranih zagađivača iz lakih vozila Lagana vozila = osobni automobili i laka komercijalna vozila vozila < = 3,5 tona u standardiziranim (laboratorijskim) uvjetima.

Protokol WLTP zamjenjuje prethodni postupak odobrenja (NEDC) koji je stupio na snagu 1992. Od rujna 2017. svi novi modeli koji se prvi put stavljaju na tržište odobreni su za WLTP. Od rujna 2018. sva prodana vozila moraju biti odobrena za WLTP. Ovaj novi laboratorijski ispitni protokol bit će dopunjen mjerenjem emisija štetnih tvari u stvarnoj uporabi: Emisija stvarne vožnje (RDE).

Novi WLTP protokol omogućit će potrošačima precizniji uvid u potrošnju goriva i emisije CO2 njihovog vozila.

DS AUTOMOBILES I NOVI WLTP PROTOKOL

Što se tiče emisija NOx, vozila DS Automobiles opremljena Euro 6.2 motorima ispunjavaju koeficijent sukladnosti od 1.5 (RDE mjera – Real Driving Emission) koji zahtijevaju propisi Euro 6.

Zahvaljujući promišljenim tehnološkim odabirima primijenjenim u iščekivanju propisa (SCR u dizelu i GPF u benzinu), naša su vozila već WLTP homologirana (obavezno za sva privatna vozila od rujna 2018.) što je bliže stvarnoj upotrebi klijenata.

Klijent je u središtu naših briga. To je razlog zašto smo uvijek podržavali implementaciju postupaka koji predstavljaju upotrebu korisnika i zašto nastojimo predvidjeti nove protokole kako bismo ostali na tehnološkom čelu.

Kao dokaz naše transparentnosti, na našim stranicama objavljujemo potrošnju naših modela od 2016. i njihove emisije NOx od ožujka 2018. u stvarnim uvjetima uporabe, prema protokolu razvijenom s nevladinim organizacijama (T&E i FNE) i certificiranom od strane organizacije treće strane (nezavisni Bureau Veritas).

ŠTO SE MIJENJA S WLTP-om?

Promjene standardnih ispitnih postupaka

  • Mjerenje emisija kako bi se razmotrile prilagodbe pojedinim vozilima
  • Povećanje prijeđene udaljenosti tijekom ciklusa
  • Ispitivanja provedena pri većim brzinama
  • Realističniji način vožnje
  • Dulje vrijeme ciklusa
Od NEDC do WLTP

Novi postupak WLTP posebno ima za cilj osigurati bolju reprezentativnost stvarnih uvjeta uporabe vozila i njihovih trenutnih tehnologija tijekom homologacije. Definira strože ispitne uvjete i dinamičniji profil vožnje od prethodnog NEDC ciklusa razvijenog 90-ih. Njegova se konstrukcija temeljila na stvarnim podacima o vožnji dok se NEDC temeljio na profilima vožnje.

WLTP također daje preciznije vrijednosti jer uzima u obzir specifikacije svakog vozila uključujući svu njegovu dodatnu opremu, koja može imati značajan utjecaj na potrošnju goriva i emisiju CO2. WLTP vrijednosti su, u nekim slučajevima, veće od NEDC vrijednosti za isti automobil. To ne znači da su performanse potrošnje goriva degradirane, to je jednostavno novo mjerenje temeljeno na rigoroznijem, dužem referentnom sustavu, čime se bolje odražava trenutna upotreba vozila.

NEDC I WLTP
NEDC WLTP
Ispitni ciklus Jedan ciklus ispitivanja Dinamički ciklus više predstavlja stvarne uvjete vožnje
Vrijeme ciklusa 20 minuta 30 minuta
Prijeđena udaljenost u ciklusu 11 kilometara 23,25 kilometara
Faze vožnje 2 faze, 66% gradske vožnje i 34% ruralne vožnje 4 dinamičnije faze, 52% gradske vožnje i 48% ruralne vožnje
Prosječna brzina 34 km/h 46,5 km/h
Najveća brzina 120 km/h 131 km/h
Utjecaj pojedinih opcija NEDC ne uzima u obzir utjecaj na emisiju CO2 i energetsku učinkovitost Uzete su u obzir dodatne značajke (koje mogu varirati ovisno o modelu).
Mijenjanje brzina Fiksne promjene brzina Putne točke izračunate za svako vozilo
Testne temperature Mjerenja obavljena između 20 i 30°C Ispitivanja provedena na 23°C, CO2 korigirani na 14°C

EMISIJE STVARNE VOŽNJE

Od rujna 2018., uz homologacijski protokol WLTP, svi će proizvođači morati mjeriti stvarne emisije štetnih plinova (RDE) svojih modela svih vozila koja se prodaju unutar EU, te u Švicarskoj, Turskoj, Norveškoj, Lihtenštajnu, Izraelu i Irskoj.

Tijekom ovih RDE testova, emisije štetnih tvari kao što su dušikovi oksidi (NOx) i fine čestice mjere se na otvorenoj cesti radi realističnijih informacija.

Često postavljena pitanja
ŠTO ZNAČI WLTP?

WLTP je kratica za "Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure".

Ovo je nova ispitna procedura koja pruža realističniju analizu potrošnje goriva i emisije CO2 vozila. Od rujna 2018. sva vozila koja su prvi put registrirana morat će imati WLTP certifikat. Protokol WLTP postupno će zamijeniti stari NEDC (New European Driving Cycle) postupak.

ŠTO JE WLTP VOZNI CIKLUS?

Potrošnja vozila i emisije uvijek ovise o stilu vožnje svake osobe, zbog čega je velika količina podataka prikupljenih diljem svijeta prikupljena za WLTP standard. Ovi podaci korišteni su za definiranje četiri reprezentativne faze s četiri prosječne brzine: niska, srednja, visoka i vrlo visoka.

Tijekom svake od ovih faza mjere se različite situacije (kočenje, ubrzanje, zaustavljanje) na različite načine kako bi se odražavale svakodnevne situacije u vožnji. Kombinacija ovih faza rezultira onim što je poznato kao "ciklus vožnje".

Potrošnja goriva prikazana je za četiri različite situacije u vožnji, s ukupnom kombiniranom vrijednošću za benzinska, dizelska, hibridna i plug-in hibridna vozila.

UZIMA LI WLTP U OBZIR POJEDINAČNE OPCIJE?

Stupanje na snagu WLTP protokola znači da potrošnja goriva i emisije CO2 navedene u opisu vozila točnije odražavaju vrijednosti emitirane u stvarnoj situaciji vožnje.

WLTP postupak uzimajući u obzir pojedinačne opcije (npr. zimske gume ili stakleni krov), omogućuje dobivanje realnijih vrijednosti na temelju točne konfiguracije vašeg vozila.

Realnije vrijednosti naravno znače da će vozila opremljena motorom s unutarnjim izgaranjem pokazati veću potrošnju goriva i vrijednosti emisija, dok će električna vozila (uključujući plug-in hibride) pokazati smanjeni domet. To također može dovesti do povećanja broja vozila pogođenih porezom na CO2. Međutim, vozila s certifikatom WLTP ostat će oporezovana na osnovici koju je utvrdio NEDC. Kratkoročno se dakle sustavi oporezivanja temeljeni na emisiji CO2 neće mijenjati.

ŠTO ZNAČI RDE?

RDE je kratica za "Real Driving Emissions". Ovo je novi postupak koji omogućuje mjerenje emisija onečišćujućih tvari kao što su dušikovi oksidi (NOx) i fine čestice.

Kao što im ime govori, RDE se mjere na otvorenoj cesti u stvarnim uvjetima vožnje, a ne u laboratoriju. Ta se mjerenja ostvaruju pomoću pametnog uređaja pod nazivom PEMS (Portable Emissions Measurement System) pričvršćenog na stražnji dio vozila tijekom testa.

ŠTO ZNAČI EURO 6?

Euro 6 je standard koji je trenutno na snazi ​​i koji postavlja ograničenja za onečišćujuće emisije. Definira maksimalne vrijednosti za emisije čestica i dušikovih oksida niže od prethodnog euro 5 standarda.

Od rujna 2018. standard Euro 6 ulazi u drugu fazu: standard Euro 6.2, zahtijeva još niže granice od prethodnog koraka u pogledu emisija čestica za vozila opremljena benzinskim motorima.

ŠTO JE SELEKTIVNA KATALITIČKA REDUKCIJA?
Kako bi se dodatno smanjile vrijednosti emisije onečišćujućih tvari vozila, tekući amonijak, nazvan AdBlue®, dodaje se u ispušne sustave dizelskih vozila. Selektivna katalitička redukcija (SCR) s AdBlue® može smanjiti dušikove okside do 90%. Ostaje uglavnom vodena para, dušik i CO2.
VIŠE
Politika zaštite okoliša
Otkrijte naš program i naše mjere
Potrošnja
Izmjerite prosječnu potrošnju vašeg vozila