IDITE NA SADRŽAJ

Formula E

DS Automobiles udružuje snage s PENSKE AUTOSPORT

Nakon postavljanja brojnih rekorda sa svojom drugom generacijom DS E-TENSE FE, DS Automobiles je partner s PENSKE AUTOSPORT-om za sljedeće četiri sezone ABB FIA Formule E Svjetskog prvenstva.

DS PENSKE Formula E Team najavljuje dvojac vozača okrunjenih naslovima sa Stoffelom Vandoorneom, aktualnim svjetskim prvakom, i Jean-Ericom Vergneom, jedinim dvostrukim prvakom u disciplini.

Odlučan igrač u energetskoj tranziciji, DS Automobiles bio je jedan od prvih proizvođača koji se posvetio Formuli E s DS Performance. Odjel za tržišno natjecanje DS-a sada gura svoje sudjelovanje u smanjenju svog utjecaja na okoliš predajući se procesu dobivanja ekološke akreditacije s 3 zvjezdice.

DS PERFORMANCE

DS Automobiles stvorio je svoj odjel za natjecanje, DS Performance, s jasnom ambicijom stjecanja potrebnog iskustva za ubrzavanje svoje elektrifikacije.

Nastavljajući ovaj pristup, naš potpuno novi jednosjed DS E-TENSE FE23 koji je razvio DS Performance donijet će iskustvo staze novoj generaciji električnih automobila. Uključen u PENSKE AUTOSPORT, DS Automobiles ima za cilj vratiti svoja dva dvostruka naslova (vozači i timovi) osvojena 2019. i 2020. godine.

DS E-TENSE FE23 GEN3

Treća generacija 100% električnog jednosjeda, ovaj novi automobil isporučen u "crnoj i zlatnoj" boji, savršeno utjelovljujući kodove DS Automobiles, svjedoči prije svega o golemom tehnološkom skoku.

Najbrža Formula E svih vremena (maksimalna brzina 280 km/h na gradskoj stazi), također je lakša (60 kg manje od Gen2), a iznad svega mnogo učinkovitija s više od 40% energije koja se koristi tijekom vožnje udar od regeneracije kočnica.

Treća generacija

Također snažniji (350 kW umjesto 250 kW), DS E-TENSE FE23 opremljen je s 4 regenerativna kotača. Novi prednji pogon dodaje 250kW na 350kW straga, udvostručujući regenerativni kapacitet Gen2 na ukupno 600kW. Konačno, zahvaljujući dodatku prednjeg pogona, ovaj jednosjed je prvi jednosjed bez hidrauličkih stražnjih kočnica.

Performanse i učinkovitost

Pogonski sklop koji je razvio DS Performance:

  • Najveća snaga: 350 kW (476 KS)
  • Najveća brzina: 280 km/h (optimizirano za gradske krugove)
  • Kočnice: Novi prednji pogonski sklop dodaje 250kW na 350kW straga. Električni kočioni sustav na 4 kotača (Brake-By-Wire).
  • Snaga povrata energije tijekom kočenja: 600 kW
  • 40% energije utrošene tijekom utrke dolazi od regeneracije kočenja
 
Gen3 baterije

Prema dobavljaču, Gen3 baterije su među najnaprednijim i najdugovječnijim baterijama ikada napravljenim, izrađene od minerala iz ekološki prihvatljivih izvora. Baterije će se ponovno koristiti i reciklirati na kraju svog životnog vijeka.

Također se precizira da će se u konstrukciji karoserije po prvi put u trkaćem automobilu koristiti lan i reciklirana ugljična vlakna. Reciklirana ugljična vlakna iz Gen2 automobila smanjujući ukupnu količinu upotrijebljenih čistih ugljičnih vlakana.

Ugljični otisak Gen3 mjeren je od faze projektiranja kako bi se dokumentirale sve poduzete mjere smanjenja i smanjio njegov utjecaj na okoliš, dok će sve neizbježne emisije biti kompenzirane kao dio Gen3 obveze neto nulte emisije ugljika.

 
Na čelu tehnologije

Razvijen od strane timova iz DS Performance, natjecateljskog odjela DS Automobiles, DS E-TENSE FE23 bit će glavni adut tima DS PENSKE i njegovih vozača, Stoffela Vandoornea, aktualnog svjetskog prvaka, i Jean-Erica Vergnea, jedinstvenog dvostrukog prvaka od FE.

Ojačani novom suradnjom s PENSKE AUTOSPORT, DS Automobiles namjerava nastaviti s osvajanjem pobjeda i naslova te uspostaviti nove rekorde unutar prvenstva koje predstavlja snažan vektor ubrzanja za njegov rad na istraživanju i razvoju. .

Deveta sezona Formule E obećava biti jedna od najkonkurentnijih od početka prvog prvenstva 2014. godine, zahvaljujući inovativnom novom automobilu Gen3, prisustvu 11 timova na gridu i preuređenim sportskim pravilima. Dužine utrka sada će se određivati prema broju krugova umjesto vremenski, dok će timovi moći brzo napuniti svoj Attack Mode tijekom zaustavljanja u boksu.

 

Automobilske inovacije

Potaknut odvažnošću i željom da se izgradi vozilo sutrašnjice, DS Automobiles s ambicijom crpi inspiraciju iz trkaćih tehnologija u svojim iznimnim modelima.
Izvrsno uspjeti u prijenosu vještina između Formule E i serijskih vozila; to je avangardni duh.

VOZAČI

DS PENSKE

DS Automobiles otvara potpuno novo poglavlje u svojoj predanosti Formuli E partnerstvom s jednim od najprestižnijih imena u motosportu: PENSKE AUTOSPORT.

A kako bi inaugurirao ovo partnerstvo, DS PENSKE Formula E tim će od 9. sezone izvesti najprestižniji vozački dvojac u prvenstvu s Belgijcem Stoffelom Vandoorneom, aktualnim svjetskim prvakom, i francuskim vozačem Jean-Ericom Vergneom, jedinstvenim dvostrukim prvakom u disciplini. .

JEV koji tako obnavlja svoju predanost francuskom timu nakon četiri uzastopne sezone suradnje i dobre žetve pobjeda i podija.

S PENSKE AUTOSPORT, Stoffel Vandoorne i Jean-Eric Vergne, DS Automobiles ima za cilj osvajanje novih naslova i nastavak prijenosa tehnologije na svoje nove kreacije, koje će od 2024. biti isključivo električne.

VOZAČI
DS PENSKE

DS Automobiles je otvorio potpuno novo poglavlje u svojoj predanosti Formuli E udruživši se s jednim od najprestižnijih imena u motosportu: PENSKE AUTOSPORT.

Od sezone 9, tim DS PENSKE Formule E predvodi najprestižniji vozački dvojac u prvenstvu s Belgijcem Stoffelom Vandoorneom, aktualnim svjetskim prvakom, i francuskim vozačem Jean-Ericom Vergneom, jedinim dvostrukim prvakom.

S PENSKE AUTOSPORT, Stoffel Vandoorne i Jean-Eric Vergne, DS Automobiles ima za cilj osvajanje novih naslova i nastavak prijenosa tehnologije na svoja nova vozila, koja će od 2024. biti isključivo električna.

ABB FIA PRVENSTVO Formule E

Pregled 9. sezone

Nakon tri postolja i obilja naučenih lekcija tijekom nekoliko teških utrka, DS Automobiles zauzima treće mjesto od sedam proizvođača u rangiranju pogonskih sklopova.

 

S dvostrukim naslovom u igri za 2019. i 2020., premium proizvođač Stellantis Grupe s nestrpljenjem iščekuje povratak na najvišu razinu natjecanja u desetoj sezoni!

Pravila i propisi

Temeljna pravila ABB FIA Svjetskog prvenstva Formule E

Prema propisima, utrke se sada održavaju kroz krugove umjesto određenog razdoblja kako bi se timovima omogućilo bolje planiranje strategije utrke. Kako bi se održala dosljednost s prelaskom na krugove, prekidi utrka koje naprave Safety Car i Full Course Yellow sada će se kompenzirati dodatnim krugovima, zamjenjujući značajku dodatnog vremena utrke.
Kvalifikacije
22 vozača bit će podijeljena u dvije skupine. Četiri najbrža vremena iz svake skupine potom će se natjecati u dvoboju za nokaut. 
Brže nego ikad
Snaga koju daje Gen 3 je 350 kW u kvalifikacijama i 300 kW u utrci. 
Više konkurencije
Prekidi utrke koje su napravili Safety Car i Full Course Yellow sada se kompenziraju dodatnim krugovima. 

Dobitnici

DS Automobiles, najuspješniji proizvođač u Formuli E

SEZONA
TIMOVI
UTRKE
POBJEDE
POSTOLJA
PRVE STARTNE POZICIJE
2021-2022
DS TECHEETAH
16
1
6
4
2020-2021
DS TECHEETAH
15
2
5
3
2019-2020
DS TECHEETAH
11
4
9
5
2018-2019
DS TECHEETAH
13
3
7
3
2017-2018
DS Virgin Racing
12
2
6
0
2016-2017
DS Virgin Racing
12
2
6
2
2015-2016
DS Virgin Racing
10
1
4
4
TOTAL
89
15
43
21

VIŠE

Tehnologija E-TENSE

Otkrijte DS Automobiles tehnologije.

Tehnologije za udobnost

Da svako vaše putovanje bude pravo putovanje.