"Pariz naglavce." Kada tlo postane nebo i nebo postane tlo, DS 4 klizi po tepihu od oblaka, nudeći suspendirani trenutak u srcu Pariza bez presedana. U ovom obrnutom svijetu, s pozadinom poput balona na vrući zrak, vatrometom i kultnim znamenitostima koje otkrivaju Pariz s neba, DS 4 ističe izvrsnost svoje udobnosti i smjelost svog dizajna. Tako su prikazane njegove razlikovne kvalitete: udobnost njegovog ovjesa kontroliranog kamerom, njegova zvučna izolacija, profinjenost njegovih materijala i napredne tehnologije u vozilu kao što je noćni vid.
Taktovi pjesme "Cheek to Cheek" prate ovu suptilnu atmosferu. Skladana 1935. godine od strane Irvinga Berlina, prvo su je popularizirali Fred Astaire, plesač u vrhuncu svoje karijere, i Ginger Rogers u filmu "Top Hat", prije nego što su postali svjetski poznati zahvaljujući izvedbi dua Louis Armstrong i Ella Fitzgerald. Aranžman za DS 4 potpisuju Flavio Ibba i Paolo Fedreghini, s ambicijom da ova nježna melodija spoji svijet tišine.
"Voyagez en French Class" je način na koji DS Automobiles prezentira svoju stručnost u pogledu udobnosti i rafiniranosti, dvije karakteristike koje izdvajaju DS 4. Ovaj novi poetski film prikazuje DS 4 kako noću prolazi Pariz, što ilustrira te karakteristične kvalitete. To je prilika za istraživanje novih vidika udobnosti.
Olivier François, Directeur de DS Automobiles
Putovanje ostaje ključna tema DS 4. Fokusiran na udobnost, "Voyagez en French Class" drugi je reklamni film posvećen kompaktnoj limuzini DS Automobiles, nakon lansiranja kampanje 2021. pod nazivom "Quand la technologie rêve de voyage" (Kada tehnologija sanja o putovanju).
"Voyagez en French Class" također predstavlja novi slogan marke. Nakon "Esprit d'Avant-Garde", koji je prisutan od 2014. godine, sada emblem DS Automobiles prati izjava "Voyager est un Art" (Putovanje je umjetnost). Ova nova izjava predstavlja putovanje kao način života i oblik umjetničkog izražavanja. Ona otkriva putovanje u njegovom najkreativnijem, najmaštovitijem i najznatiželjnijem obliku, dok istodobno naglašava njegovu kulturnu i obrazovnu vrijednost.
Pohvaljen od strane medija i nagrađen brojnim priznanjima, uključujući nagradu za najljepši automobil godine na Festivalu Automobile International 2022, DS 4 je najprodavanija premium kompaktna limuzina u Francuskoj u 2023. godini.