Šezdesete godine: DS i dalje predvodi

Šezdesete godine: DS i dalje predvodi

U listopadu 1964. na Pariškom autosalonu novi DS Pallas nudi razinu završne obrade, dotad nepoznate među francuskim automobilima serijske proizvodnje. Od drugih modela DS razlikuje se po pomno oblikovanoj i posebno luksuznoj opremi poput kromiranih letvica, osobitih ukrasnih elemenata, posebnih stražnjih svjetala s kromiranim oblogama te dodatnih svjetala. U unutrašnjosti su šira sjedala i viši prednji nasloni, a ekskluzivne kožnate presvlake dostupne su u opciji. DS Pallas dostupan je u istim bojama kao i drugi modeli DS, ali na upit se može isporučiti u posebnim metaliziranim bojama.

Odyssee-heritageDS-21-CabrioletU listopadu 1965., jednu godinu nakon izlaska modela DS Pallas, predstavljen je novi DS s učinkovitijim motorom od 2175 cm3 koji je uz snagu od 109 KS postigao tada najveću brzinu od 175 km/h! Osim modela DS 19 koji se nudio od 1955. godine, a čija se oznaka odnosi na obujam, katalog je dopunjen modelom DS 21. Godinu 1967. obilježava novo lice linije DS, koja osim jednoglasno prepoznatog estetskog uspjeha donosi novost u pogledu sigurnosti serijski ugrađenim poznatim pomičnim dodatnim svjetlima na luksuznim izvedbama Prestige, Pallas i Cabriolet. DS tako osvjetljava unutrašnjost zavoja čak i prije nego što uđe u njih !

Odyssee-DS-19Nakon primjene potpuno crne armaturne ploče 1968. i zamjene modela DS 19 modelom DS 20, godina 1969. obilježena je pojavom potpuno redizajnirane armaturne ploče s tri velika okrugla brojčanika iznad kojih se po cijeloj širini nalazi sjenilo. Ali 1969. godina ponajprije je godina prvorazredne mehaničke izmjene.
U motor od 2175 cm3 modela DS 21 ugrađen je električni sustav ubrizgavanja goriva, a snaga mu se povećava na 139 KS uz najveću
brzinu koja sada prelazi 185 km/h… Više nego ikad, DS zadržava i učvršćuje svoj položaj u odnosu na konkurenciju i ostaje automobil koji u svakom pogledu nadilazi uobičajene okvire!