2015. godina, predstavljanje marke DS

2015. godina, predstavljanje marke DS

Službenim osnivanjem 1. lipnja 2014., DS postaje zasebnom markom i potvrđuje svoj cilj − podizanje francuske automobilske industrije na razinu visoke klase. DS nastavlja vrijednosti inovacije i otmjenosti naslijeđene od modela DS iz 1955. Osmišljena za klijentelu koja traži osobni izražaj, ponuda DS danas uključuje DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4 i DS 5, DS 5LS* i DS 6*. Godine 2015., kad je model lansiran, Marka slavi 60. godišnjicu originalnog modela DS te na Ženevskom salonu automobila predstavlja svoj potpis „DS AUTOMOBILES, SPIRIT OF AVANT-GARDE”, koji utjelovljuje stanje duha marke DS. Tom je prigodom također predstavljen Novi DS 5. To vozilo predstavlja identitet Marke novim prednjim krajem, tehnološkom opremom, profinjenošću te snažnim i učinkovitim motorima.

*U prodaji samo na kineskom tržištu.

Kako bi proslavila 60. rođendan izvornog modela DS i popratila svoje lansiranje, marka DS organizirala je „DS Week”, značajano događanje koje se održalo u pariškom Jardin des Tuileries. Između 19. i 24. svibnja, DS Week privukao je više od 12 000 posjetitelja koji su otkrivali njezinu aveniju u Haussmannovu stilu omeđenu sa šest salona, kao i sa zbirkom starih automobila te novim modelima, uvodeći posjetitelje u svijet marke DS kroz putovanje u prošlost od godine 1955. do danas, uz pogled u budućnost.

Ključni trenutak događanja „DS Week” bio je jedno od najvećih okupljanja kolekcionara modela DS na svijetu:
– više od 700 originalnih primjeraka modela DS te više od 1500 obožavatelja koji su se u subotu 23. svibnja iz čitave Europe okupljali na povijesnoj stazi Linas-Montlhéry u južnom dijelu Pariza. Popraćena konceptnim automobilom Divine DS i Novim DS 5, sljedećeg se dana ta zbirka vozila zajedno s obožavateljima našla u povorci duž rijeke Seine koja je pristizala na Place de la Concorde.
Izvanredno! Legendarno!