C-SportLounge

C-SportLounge

Dizajn

Nova interpretacija duha GT-a u skladu s evolucijom automobilističkog užitka

sport-lounge-rear-artNa automobilskom salonu u Frankfurtu 2005. C-SportLounge ponudio je novu interpretaciju vozila u duhu GT-a u skladu s evolucijom automobilističkog užitka. C- SportLounge snažno je inspirirao inovativni stil modela DS 5.
Njegova originalna konstrukcija spaja vanjske linije održavajući snagu i aerodinamičnost u kabini inspiriranoj kokpitom, za užitak vozača i udobnost troje putnika.
Konceptni automobil C- SportLounge zavodi već na prvi pogled plemenitom izvedbom karoserije. Njegove linije su istovremeno čiste i snažne te savršeno objedinjuju stil Marke. Zahvaljujući originalnoj konstrukciji, uspješno je povezan „mišićav” i snažan izgled s iznimnom aerodinamičnošću. C- SportLounge evocira snagu svojim širokim tragovima kotača i zaobljene linije bočnih strana dok istodobno izražava potragu za optimalnom aerodinamičnošću, snažnu vrijednost Marke, zahvaljujući svojim fluidnim linijama i dugačkom krovu.  C- SportLounge tako spaja dinamičnu vožnju i visoku razinu kvalitete boravka u automobilu.

Aerodinamičnost

Optimirana aerodinamičnost

Aerodinamičnost i fluidnost linija snažne su vrijednosti Marke te je njima posvećena osobita pozornost. Cx iznosi 0,26, a stražnji Cz 0,02. Uz stilsku izvedbu i volumen koji pogoduju otporu zraka, različiti tehnički elementi omogućili su postizanje tih vrlo dobrih rezultata:
– Zračni otvori s obje strane prednjeg odbojnika. Ti otvori usmjeravaju zrak u prednje blatobrane i stvaraju efekt virtualnih struktura za odvod zraka.
– Elektromehanički sustav kojim se upravlja sa stražnje strane krova. Sastoji se od mikro-elektroničkih sklopova (MEMS – micro electro-mechanical systems), koji stvaraju efekt virtualnog spojlera usmjeravanjem protoka zraka čime se poboljšava aerodinamičnost i stabilnost vozila
pri višim brzinama.
– Obrnuti pomični spojler pod strukturom stražnjeg dijela vozila. Taj obrnuti spojler pokreće se cilindrom te poboljšava učinak podizanja (Cz) i pridonosi stabilnosti vozila pri visokoj brzini. Moguće ga je pozicionirati u tri položaja:
– prvi položaj „neutralno”, koji se savršeno uklapa u stil stražnjeg dijela vozila, pri stajanju i u gradskoj vožnji;
– drugi položaj koji se uključuje pri stabilnoj brzini ispod 90 km/h te poboljšava Cz i Cx;
– treći koji se uključuje u slučaju naglog kočenja kako bi se dodatno povećala potisna sila stvaranjem „potpore” te kako bi se time stabiliziralo vozilo.
Glatko podvozje vozila istodobno omogućuje poboljšanje otpora i podizanja boljim protokom zraka pod vozilom.
Ta sposobnost otpora zraka pridonosi dinamičnosti modela C-SportLounge, učinkovitosti voznih osobina i postizanju performansi koje su u skladu s očuvanjem okoliša.

Unutrašnjost

Visoka kvaliteta boravka u automobilu

Concept-Car_Sport-lounge-interiorLuksuzna kabina modela C-SportLounge, osmišljena za udoban boravak četiriju odraslih osoba, odražava duh GT-a ovog konceptnog automobila. U unutrašnjosti kabine skladno se stapaju izdašni, pomno obrađeni plemeniti materijali te izrazito mehanička izvedba vozačeva mjesta. Sa stražnjim vratima koja se otvaraju prema naprijed, taj konceptni automobil nudi pristupačnost koja je neočekivana kod tog tipa vozila. Izniman obujam prtljažnika omogućuje mirno planiranje dugog putovanja.
Potraga za užitkom u vožnji nadahnula je uređenje vozačeva mjesta koje se, kao i putnička, nalaze u unutrašnjosti kokpita inspiriranog duhom zrakoplovstva. Taj dojam pojačan je posebnom izvedbom instrumenata s kazaljkama i njihovim rasporedom. Vozač je smješten na upravljačko mjesto koje također pridonosi užitku u vožnji i to zahvaljujući poluvisokom kutu gledanja kojim se pospješuje zadovoljstvo i sigurnost. Vozačevo je sjedalo spojeno sa središnjom konzolom, čime se omogućuje da mu komande automatskog mjenjača i klimatizacijskog sustava budu na dohvatu ruke bez obzira na odabrani uzdužni položaj. Nadalje, sve je uređeno za što bolju usredotočenost na cestu, s upravljačem sa središnjim fiksnim komandama i komandama za promjenu stupnjeva prijenosa.